Fulländad syskonkväll:-)

Mina fina systrar och jag bestämde för länge sedan att vi skulle vara noga med att ses regelbundet. Eftersom vi är fyra stycken och alla ha barn är det lätt att vardagen rullar på och att vi inte hittar tiden att ses och umgås. Då och då ser vi till att vi hittar en dag/kväll då vi kan träffas själva och umgås och äta god mat. Vi fyra är bästa vänner och har alltid varandra och efter igår kan jag säga att jag laddat batterierna igen:-)

Kvällens kock var äldsta systern Tunde och hon lagade en himmelsk god kyckling och currygryta med ris, broccoli och zuccinipasta. Hälften a la Lchf:-) Efter middagen tog vi en kvällspromenad (jag klarade hela 50 meter, :-) helt galet) och efter det tog vi en tur till Tundes nya fina hus som hon hyr. Där hängde vi och pratade till långt in på småtimmarna:-) 

Goa Agnes masserade mina svullna gravidfötter och såg till att jag hade det bra:-) Edit sov över hos mig och hon och lillsessan överraskade mig med frukost på sängen:-) Helt ljuvligt gott och vackra nyplockade blommor hade de plockat:-)

Tack underbara systrar för en fantastisk kväll!!!Älskar er!:-) 

Kocken förbereder den goda middagen

Lite dukning och middagen serevrad

Prästkragar på ormbunke som bordsdekoration


Härlig kvällspromenad, även om det var en kort och långsam en

Mmm frukost på sängen ....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster