Lillsessans nya kläder och bebisbadkar

Hjälpes vad mina barn blir bortskämda:-) När vi hade systerkväll fick lillsessan så fina kläder av mostrarna och en rosa rockring till uteleken:-) Även bebis blev bortskämd med ett babybadkar, vilket gjorde min checklista till bebisen komplett. Nu har jag allt jag behöver till den lille i magen:-)
Tack och lov för mitt boande för nu hade jag inte orkat något. Att ta hand om mig själv och lillsessan och klara vardagen är god enough just nu:-) Idag kom värmen tillbaka med vilket ger en strålande kick off på vår första semesterdag:-)

Tack fina mostrar för de fina presenterna!!!!




Läs mer om:







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster