Jag och mobiler alltså...

Min HTC Desire HD åkte i klinkergolvet i badrummet med skärmen ner och innan jag såg skadan kunde jag ju räkna ut att det hade gått åt helvete...

Jeep tusen sprickor i skärmen, men den funkar fortfarande som inget hade hänt. Hmmmm kostar 2500 att lösa ut den, har fortfarande kvar till januari på abonnemanget, eller 1300 för att laga skärmen. Nepp, insåg ganska kvickt att min prio närmaste månaderna inte kommer att vara att leka med mobilen. Kommer ha fullt upp med att anpassa mig till livet som tvåbarnsmamma och i det ingår sömnlösa nätter och stressad vardag. Med min erfarenhet av mobiler är det inte så smart med en ny ändå:-) Lösningen blev att beställa skärmskydd och silikonskydd, haha better late than never va?!!!! Får se om min plan håller, jag har ju ALLT på mobilen och trots att den ser förjävlig ut ser man allt man behöver på skärmen:-)

Måste lära mig ta hand om nästa bättre, här lärt mig att den kommer behöva högsta skyddsutrustning från dag ett. Den ska överleva vatten, klinkergolv, avkastning från bil i hög fart, kidnappning och allmänt slarv:-)!!!!
Det kommer att gå bra det här!!!!;-)


Bilder från fyndiq.se




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster