Dagens shoppingäventyr, mer tyg och annat gott som hör semestern till:-)

Vaknade vid halv 10 idag efter en välbehövlig sovmorgon. Somnade 3 i natt och rastlösheten fortsätter. Efter frukost åkte jag till Hjo igen för att köpa mer tyg på Hem och Hobby. Den här gången vill jag försöka sy ett babynest:-). Hem och Hobby har så bra tyger och priser!! Efter svåra beslut kom jag fram till att babynestet skulle bli av ett grått tyg med vita stjärnor på och med vitt kantband som drar ihop det:-) Jag måste ju tänka könsneutralt! Ikväll har jag att göra, ska börja med filten, sen får vi se hur långt jag kommer:-)

När jag kom hem stod mannen i köket och lagade en krämig och ljuvligt god sparrissoppa till oss och efter maten blev det bad i poolen. Jag kunde äntligen doppa mig ordentligt och bada med lillsessan:-) Skönt!!

Idag njuter vi av semestern för fullt:-)

Så fina tyger med moln
Och med stjärnor
Till slut fick jag hem allt jag behövde
Sparrissoppa
Gravid mamma i poolen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster