Förväntningar och förväntansfull:-)

Idag träffade jag barnmorskan och många frågor dök upp, amning, förlossning, BB och allt jag hade funderat över. Känns som att man inte kan förbereda sig för en förlossning, man får ju lite go with the flow:-) Vet att jag har en stark man vid min sida som ser till att jag får all hjälp jag behöver och stöttar mig fantastiskt!!!
På BB hoppas att jag kommer att kunna lita på mina tidigare erfarenheter och att jag kommer vara starkare nu efter förlossning och be om mer hjälp. Som barnmorskan sa: det är lite så att den som hörs mest får mest hjälp! Det stämmer ju med det mesta, får stå på mig helt enkelt:-)
Nu till hemmafronten och nuläget:
Förberedd och klar! Nu har jag laddat med lite bas och känner mig redo för de första dagarna hemma med en nyfödd:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster