Hem & Hobby i Hjo

Jösses vad jag börjar bli rastlös och behöver saker att göra för att inte tänka mig knäpp. Vill ju veta när det blir nu:-) Så jag behöver hålla mig sysselsatt samtidigt som jag vill ta vara på tiden innan bebisen kommer:-) Så botemedlet mot rastlösheten blev en tripp till Hem och Hobby Hjo! Jag kom på att jag ville ha en filt till bebisen som jag ännu inte fått tag i, syr jag den dessutom själv så har jag ju ett enkelt projekt med när sessan somnat:-)
Så ikväll om inget annat händer så ska jag sy bebisfilt:-)

I affären var det fullt med folk som shoppade efter badet:-)
Det finns ju så mycket att välja bland och det känns som man skulle kunna köpa hela affären:-)
Barntyger
Blev ett tyg som jag tyckte blev sött oavsett kön! På baksidan blir det vitt!
Sött:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster