Banancupcakes med Nutellafrosting

Igår hälsade moster Edit på och hon hade bestämda planer på att baka med lillsessan, vilket hon älskar. På Ica hittade vi lite passande tillbehör, fina formar och ett förkläde som kom på köpet:-)
 
Jag har länge velat prova nutellafrosting och det tillsammans med banancupcakes och igår fick vi möjligheten att göra det:-) Fina moster som gav lillsessan möjligheten att baka:-)!!!
 
 
Jag som inte får äta detta eftesom jag fortafande äter rent kunde bara njuta av lillsessans glödje och av de goda dofterna som fanns i köket!
 
Resutatet:
 
 
- MMMM (syster)
 
- Mmma jag älskar de här cupcakesen (lillsessan)
 
 
- Det var de godaste cupcakes jag ätit (mannen)
 
 
Lillsessan dekorerade och tyckte nog att det var lika roligt som att baka, kolla in hennes fina skapelser! Syster gjorde också några fina:-)
 
Bra jobbat tjejer!!!:-)
 
Framdukat och klart!

Fina fomar

Smeten i formarna, redo för ugnen

Nutella frostingen in the making

Lillsessans underbara kreationer:-)

Syster kunde hon med:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster