Fredagsmys

Fredagsmys
Sitter i soffan och njuter av lite gott och tända ljus, lillsessan är i Skåne ikväll och myser med sin farmor och farfar:-) Så gott för henne, full uppmärksamhet och hon har längtat så efter dem. Imorgon ska de åka vagn och köpa glass, bara hon och farmor, som hon önskade när hon skulle åka till Skåne! Lillprinsen får lite egentid med mamma och jag märker att han njuter. Han har varit så lugn ikväll och nöjd:-)

Jag saknar min lillsessa något otroligt, jag lämnar aldrig bort henne om inte det är absolut måste, mer än några korta stunder hos mostrar eller mormor när jag ska handla. Huset känns så konstigt utan att höra henne:

- Mamma, mamma, mamma:-)!

Jag saknar henne massor men kan samtidigt känna att jag varvar ner på ett sätt jag inte har gjort på väldigt länge, har tom hittat godisskålen som jag kan ha på bordet utan att behöva plocka bort det till imorgon:-) Ljusen är tända och jag myser i morgonrock framför TV:n, snart dags att nanna med lillprinsen:-)

Älskade barn!!!

Kommentarer

Krissie sa…
Med tanke på ovanstående inlägg så unnar jag mig lite gott:-) hittat godis gjort på majsstärkelse och utan skummjölkpulver... Inte rent men gott:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster