Bärsele ERGOBaby

Tips på skön bärsele som ger avlastning

Idag har vi tillbringat dagen med en fin vän och hennes goa tjejer. Supertrevligt och barnen tycker om att leka tillsammans och har så roligt!
Jag fick pröva deras ERGOBaby bärsele som kändes så bra. Lillprinsen somnade i den efter 15 min och det gav ju toppbetyg. Jag åkte till babyproffsen direkt och köpte min egen:-)
Efterom han har ett stort behov att vara nära och vill bli buren mycket så insåg jag att jag skulle få mycket avlastning i min vardag med bärselen. Lillprinsen kännde sig snabbt trygg och avslappnad. Ikväll har han somnat i den flera gånger och jag har inte behövt bära lika mycket. Jag fick genast fria händer och kunde hjälpa lillsessan med läggning, tandborstning och annat viktigt.!! Bärselen ligger nu i tvättmaskinen och imorgon kommer den börja användas på riktigt:-)

Ett tips till alla som behöver avlastning och har små som vill vara nära. Den kan användas länge (upp till 20kg) och kan användas från 0 månader:-) Man kan bära på mage och på rygg.

Tummen upp för denna och tack fina E för att jag fick testa den:-)

Bild från Jollyrooms sida


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster