Kommentera i bloggen

Hur kommenterar jag?
Ser alla det jag skriver?

Har fått frågan många gånger från mina läsare och tänkte svara här för att också förklara hur det går till:

Bara att klicka på inga kommentarer/2 kommentarer och skriv det ni tänkte på, sedan kan ni välja att kommentera på 4 olika sätt, bla med google konto (om man har det) eller som anonym.
Jag granskar alla kommentarer innan de publiceras och vill ni så kan ni  som vill vara anonyma skriva i första kommentaren ett alias ni vill använda. Då vet jag vem det är och då publicerar jag inte den första kommentaren där vi kommer överens:-)
J
Jag vill passa på att uppmuntra alla som vill bidra med en tanke eller hälsning att göra det:-) Jag kommer ocskså att besvara era kommentarer! Jag tycker det är himla roligt att få feedback och få möjligheten att svara mina läsare, så sätt kan jag ju även blogga mer om det som ni gillar att läsa om:-)

Hoppas vi hörs:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster