Pizzabullar

Lillsessan och jag bakar

Idag fick jag sovmorgon och lillprinsen och jag kunde ligga kvar i sängen och bara mysa och slumra om:-) När vi gick upp möttes jag av en liten tjej som önskade sig pizza, halv 11 på morgonen:-) Hehe tyckte det var lite konstigt då hon inte är så förtjust i pizza (inget vi äter ofta heller). Bra ide, tänkte jag och föreslog att vi kunde baka pizza till lunch! Hon älskar ju att vara med i köket så iden gick hem:-)

När vi ändå var i farten så passade jag på att göra pizzabullar med skinka och ostfyllning. Tänkte att de är ju perfekta att ta fram till mellanmål:-) Lillsessan blandade alla ingredienser, knådade, kavlade och fyllde sin egen pizza:-)

Pizzabullar är jättegott och populärt:-) Pröva ni med!

Pizzabullar

Voila:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Hej på er pizzabagare!
De ser jättegott ut önskar få smaka.
Kram på er!
MM

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster