Onsdagsmys

Igår var ju dagen fullspäckad, precis som jag gillar:-)
På morgonen efter jag lämnat lillsessan hämtade jag mamma och vi tog en shoppingsväng:-) lite mat och jag hittade en kappa som är perfekt nu när det blir kallt:-) Gillar den riktigt mycket!
Någon timme senare hämtade jag lillsessan igen, före lunch på förskolan för vi hade lunch/playdate hemma hos oss med en supergo tjej (som jag lärde känna från babygruppen med Natalie) och hennes flickor:-) Vi överaskades med lite presenter. Lillsessan fick ett väldigt uppskattat Askungenpussel och lillprinsen fick underbara kläder som hon hade sytt själv! Min förebild:-)
Idag fick jag låna mönstret och när jag får tid över måste jag testa att sy själv, urkul att kunna göra egna bodysar ju:-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster