Ont i magen av D-droppar

Nu är det fortfarande lite trassligt på kvällarna, lillprinsen har inte alls kramper som innan men har ont, är orolig och ledsen. Jag bär honom i mina armar liggandes på mage och det hjälper. Sa till mannen att han nog lärt sig att bli trygg i denna ställning den koliken då vi gick mycket så. Tänkte att det är hans sätt att vilja somna. Konstiga är dock att han inte har några problem att somna själv på dagen. Inatt har jag varit uppe ca 1,5 timme och burit så med en ledsen lillprins. Detta har hänt tre gånger hittills och endast de gångerna jag gett d-dropparna kvällstid. Jag ger dem alltid på dagen och då är det strul på kvällen. Jag fick en känsla inatt att det är dropparna. Om jag glömt ge 1 el 2 dagar är det inget strul i magen!

När jag läser så är det väldigt många som reagerar på de oljebaserade dropparna. Finns ju flera alternativ på d-droppar, vilket ju är så viktigt att de får i sig! Ska höra med bvc nästa gång. Kanske blir en tur till apoteket för att undersöka ett annat alternativ!!

Någon som känner igen detta?

Kommentarer

Janina sa…
Det var ju precis likadant hos oss! Däremot är det värdelöst att prata med BVC för de viftar bort det och menar på att så kan det inte vara. Vi kör på vattenlöslig D-vitamin som vi köpte själva på apoteket och det har fungerat bra!
Krissie sa…
Ska köpa imorgon och testa, till bvc ska vi på tisdag, ska ta upp det då och se vad hon säger:-) Konstigt att man får oljan när så många små reagerar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster