Hem och Hobby

Optimera, Effektivisera, Jobba på!

Igår när jag vaknade hade jag fått sova 4+3 timmar under natten, yes, rena himmelriket ju!! Man inser hur viktigt det är med sömn och hur mycket man går i standby när man inte får tillräckligt. Man funkar, man är med men det där lilla extra fattas. Igår var jag så glad, energisk och ville få massor gjort. Å det fick jag med:-) Min fina man och lillsessa hade tillbringat helgen i Skåne och jag och lillprinsen var själva och jag ville få en del gjort till de kom hem.

På min to do lista fanns:

  • Handla på Hem och Hobby (köpa tyger)
  • Börja sy på Babynestet
  • Sätta på maten som var långkok och skötte sug själv
  • Städa och moppa
Å gissa jag hann ALLT:-) Ser ni vad lite sömn gör:-) Lillprinsen sov så gott i vagnen ute. Jag gjorde såklart inte klart babynestet men jag hann börja och idag ska jag strax fortsätta:-)

På Hem och hobby blev det stjärntyg igen:-)

Allt man behöver till ett Babynest

Stjärnor



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster