Tjejkväll

Igår hade vi tjejkväll hos min hyfsat nyinflyttade syster T och med var syster E, lillsessan och lillprinsen:-) Lillsessan fick hänga med på tjejkvällen hon med och blev hämtad av pappa innan sängdags:-) Vi hade så mysigt:-) Åt god mat och när lillprinsen hade somnat satt vi på soffan fram till halv 2 och snacksade och pratade om allt mellan himmel och jord!
Relationer, hårförlängningar, mat, kläder, ja allt som hör en tjejkväll till:-) Vi saknade vår fjärde syster som inte kunde komma men det blir snart tjejkväll igen!

Älskar att träffa tjejerna, mina tre bästa vänner som jag vet alltid finns där för mig och min familj:-)

(Bild på oss brudar från vår tripp till Göteborg och Liseberg 2013)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster