52 dagar kvar till bf

Känns på något sätt som att tiden går i raketfart nu. Mycket av det jag ville ha klart börjar bli färdigt, på något sätt känns det som att jag bara kan njuta då. Sommaren är ju här och semestern börjar närma sig:-) Då är mannen också hemma med oss och vi kan bara njuta av sista veckorna tillsammans:-)

Ah, känner mig som positiva Lisa ibland, det är iofs en stor del av min personlighet att vara positiv, glad och kämpa på i alla väder!!

I själva verket är jag heeelt slut, orkar inte mer än 5-10 min med nåt kul, sen måste jag vila igen, helst 1 timme... Har inte kunnat handla sedan jag blivit sjukskriven, bara gå med och peka en liten stund, sen blir jag yr och måste sitta ner. Blää ibland går orken ur mig helt. Jag är inte bara höggravid mitt i värmen, jag har även sammandragningar konstant och börjar få ordentliga förvärkar. Än ska bebis vara kvar minst 3 veckor till och tills dess måste jag fortsätta på min positiva bana.

Det är inte så att jag inte har det helt jäkla underbart, vi väntar ju på det bästa som finns, vi har en liten prinsessa som bara längtar efter att få bära den lille och hämta nappen. Jag har en man som är helt suverän och ställer upp helt och gör allt som behövs utan att få det att verka jobbigt. Jag bor i ett litet paradis som bara är mitt/vårt och vi har båda helt otroliga familjer som finns bakom oss i alla lägen.

Så nej, jag har inget att klaga över och ska inte ens tänka tanken, jag älskar trots allt att vara gravid och njuter ändå mycket av det:-)!! Lite tjock nu bara:-)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster