Fåtöljöverdrag Vit

Idag fick de gamla fåtöljöverdragen komma fram efter några år i garderoben. Våra fåtöljer köptes för många år sedan på blocket och jag älskar dem verkligen. Den förra ägaren hade lämnat in dem för att få tyget klätt på nytt och då blev den grå och fin. Nu har tyget börjat bli ordentligt sliten och jag kan tänka mig att lämna in dem igen för att få dem omklädda! Fram tills dess får de ett nytt överdrag:-) Köpte överdragen för några år sedan på Ellos och vi hade dem när vi bodde i lägenhet. När vi flyttade ut i huset lånade vi pappas mattvätt och skurade dem med den. Nu är det nog omklädning som blir nästa steg.
Jag gillar mina fåtöljer för de är stora och rymliga nog för att man ska kunna kura ihop sig i dem och de är himla sköna och mjuka!
Det blev fint med överdragen:-) De är lätta att ta av och tvätta när de blir smutsiga, vilket de garanterat kommer att bli när man har små barn i huset:-)

Före, grått!

Efter ,vitt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster