Liberoklubben

Tänkte dela med mig av lite spartips och smarta sätt att få lite produkter och samla värdepoäng på Liberoklubben.

Jag köper ganska många produkter från libero när jag handlar på Maxi och började samla poäng när jag köpte både blöjor och produkter till lillsessan. Nu blir det mest oljan och badvårdsprodukterna eftersom de passar hennes känsliga hud bra. Köper fortfarande deras schampo och badtvål, vet inte hur länge till jag ska göra det men säkert ett tag till då nästa kommer snart:-)

Knappar jag in streckkoderna från produkterna i Liberos poängshop innan jag slänger dem samlar man ihop poäng som man kan lösa ut och få lite fina produkter, dessa blir ju helt gratis:-) Kolla gamla inlägg nedan om vad jag fått av Libero:-)!




                                        

Nu kommer jag ju börja köpa på mig lite nu för att förbereda och ha hemma till bebis, behövs både amningsinlägg, blöjor och olja. När jag gick på Maxi sist hittade jag lite rabattkuponger som jag alltid går förbi annars, men man spar ju lite på att anv dessa:-) Köper jag ett paket blöjor (st 1, 2 eller 3) och en babyvård får man 35 kr i rabatt, det blir ju ena produkten gratis:-) Bra va!!
Hinner ju använda några sånna innan bebis kommer:-)


Den här väskan kan man få på förlossningen med bra produkter. Jag fick dock ingen på förlossningen i Skövde (KSS). Har någon som fått bebis på Kss fått det? Mejlade Libero av ren nyfikenhet och fick som svar att vissa sjukhus valt bort reklam men om man mejlar Libero som medlem så skickar de hem en väska till adressen, det är väl inte så dumt?:-)

Bilden från: http://www.libero.se/Liberoklubben/Medlemsgavor/
Som medlem får man dessutom hem massa bra rabatter på produkter och blöjor som vi använt mycket och finns en bra graviditetskalender som jag gillar att följa på deras internetsida!

Kanske gillar du:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster