Gravid#4 v kvar#njuter

Den här veckan är sista veckan på min sjukskrivning, sedan är det 4 v semester för mig, mannen och lillsessan:-). Jag har varit hemma i 2 månader nu och tiden har gått jättefort. Planen från början var att detta skulle varit sista jobbveckan och sedan semester, men kroppen orkade inte med min plan. Istället har det varit vila som har varit mitt jobb och ta hand om kroppen och bebisen. Det har varit både svårt men också skönt. Har ju faktiskt fått tiden för mig själv och jag har kunnat njuta av livet hemma. Jag har haft möjligheten att vila ordentligt och hämta krafter inför bebisens ankonst:-)

Helt enkelt har det varit en tid som jag ändå är tacksam för:)) Det allra bästa är att jag inte längre riskerar att få en för liten bebis:-) Nu väger den ca 2,5 kg och är 47 cm lång!! Vilken vinst!!!!

Kanske är detta sista bebisen så vi njuter ordentligt av att vara gravida trots att det är tungt nu. Bebisen gör stora rörelser i magen nu och känslan är helt ljuvlig. Älskar att ha ett litet liv i magen. Så till min man häromdagen:

- det är så spännande, bebisen i magen kommer att tillhöra vår familj resten av våra liv, och vi har ingen aning om vem det är:-)!!! Så grymt häftigt!!!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster