Babykläder stl 50

Idag har bebis blivit bortskämd av mormor och fått lite nya kläder. Jag ville ha lite nytt som passar både tjej och kille och det här blev ju perfekt:-) Hur gulligt är det inte med babykläder i stl 50:-)!!?
Nu ska kläderna tvättas så de kan åka ner i väskan! Har även börjat samla på mig lite av produkterna som mamma/bebis behöver och resten ska jag beställa på apotea.se där man kan beställa det mesta från apoteket fraktfritt och lite billigare, såg att vissa produkter skiljde en del i pris! Bekvämt att få hem det på posten med!

Tycker det är svårt att med kläder innan man vet kön på bebis! Antingen är det beige eller vitt (inte jätteförtjust i för mycket svart) men jag vill ha lite färg, det här var ju jättefint för det passar båda könen. Kan ju alltid komplettera med rosa eller blå mössa:-) Vet att vi hade grönt på lillsessan när hon tog sitt foto till tidningen och det såg himla pojkigt ut, vi ville inte ha en massa blått eller rosa. Sen märkte jag att rosa eller blått underlättade för folk som inte kunde se tydligt om det var kille eller tjej, vilket jag förstår. Vill inte ha för könsinriktat, men det blir ssååå lätt så i alla fall. Lillsessan har massa rosa, jag älskar ju själv rosa och det är så mycket lättare i affärer då det ofta är uppdelat i rosa eller blåa toner till barnen. Ska man tänka lite neutralt blir det svårare....

Kul med lite bebiskläder i alla fall, nu längtar vi massor!!!

Tack mormor och morfar:-)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster