Natalies dagbok!!:-)

Vid nattduksbordet har jag en bok som jag skriver i om kvällarna. Det är Natalies bok som hon kommer få av mig en dag, där hon kan läsa om händelser i hennes uppväxt och om hennes vardag som barn!!
Jag skriver i den när vi gjort något roligt, eller när hon sagt något speciellt!!
Jag började med boken till henne för att hon ska få veta hur mycket hennes föräldrar älskar henne och är stolta över henne! Lillsessan du är vårt allt!!!:-)

När hon var liten skrev jag upp händelser i en stor almanacka som jag hade vid vardagsrumsbordet och när jag slutade skriva i den, började jag med denna! Bebisen kommer att få en egen bok också som kommer ha sin plats vid nattduksbordet och i den kommer bebisens vardag skildras. I lillsessans kommer jag fylla på med hennes händelser och hennes roll som storasyster!!

Mina hjärtan<3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster