85,7 % har passerat, 40 dagar kvar:-)

Nu närmar det sig och jag kan med lycka berätta att jag nått mitt mål på 35 veckor:-) Alla dagar härifrån är rena vinsten. När jag blev sjukskriven i v 28 var detta mitt mål:-)

Om bebis kommer nu är den ca 42 cm och 2,4 kg och nu är det bara underhudsfett som lagras! Nu hoppas vi på fulla 40 veckor.

Fortfarande är det mycket sammandragningar och vissa dagar jobbiga förvärkar. Jag mår jättebra men kräver mycket vila och är nu trött och ganska orörlig, att måla tånaglarna är inget jag kan göra längre. Som tur var fick jag hjälp med det:-) Linserna kan jag inte anv för av någon anledning passar det inte i ögonen längre, vet inte om kupningen ändrats, så glasögon är det enda som funkar:-) Det är mycket som ändras när man är gravid, but I'm lovin it:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster